Produs. Stop. Mare. Stop. Ce-ai uitat. Stop.

Buna. Cineva zicea ca.... Nu asta voiam sa zic. Azi vreau sa ne distram. Fiindca nu sunt la mare, o sa ne distram de la mine din sufragerie din pat de unde scriu in acest moment acest articol. Iar voi o sa va distrati de unde o sa-l cititi: pat, metrou, afara, inauntru... wc etc. '

Intrebarea zilei este: 

Care-i produsul fara de care n-ai putea sa pleci la mare? Intrebarea este adresata de zorilestore.ro si sandalandala.ro.

Raspunsul zilei este:

Nevasta. Fara de care n-as putea sa plec, ca nu-mi da voie nu de alta.

Mai in gluma, mai in serios, hai sa ne facem bagajele. Lasand gluma la o parte, pot spune ca ma pregatesc pentru mare si sper sa ma pregatesc de doua ori, o data cu bani, o data mocca.

Cum mocca?

Pai.... era secret dar fie... hai sa va spun. Prin intermediul celor de la zorilestore.ro. Daca pana pe 21 august, cumparati ceva de pe site, intrati automat in tragerea la sorti. In urma acesteia trei norocosi impreuna cu cate 7 prieteni fiecare, beneficiaza de un weekend gratuit in Vama Veche in perioada 26-29.08.2016. Vor mai primi campare gratuita in Cortul Celor Sapte Simturi si micul dejun asigurat. Va fi o cazare speciala fiindca va fi asigurata de Sandalandala.ro!


Bagajele gen

Inspirat de Chirila (imi cer scuze) si balind dupa premiu am zis totusi sa ma apuc sa-mi fac bagajele. Abia astept sa ajung la mare ca atare ma apuc sa-mi cumpar ce trebuie. Cel mai bun loc de unde as putea sa ma aprovizionez pentru mare (imi lipsesc cateva chestii), este zorilestore.ro. Gasesc acolo tot ce-mi trebuie la pret bun si fara bataie de cap prea mare. 

Hai sa vedem ce cumparam:

- pai mai intai, o pereche de papuci, ca sa aiba sotia ce sa-mi dea. Mai bine sa am ca daca nu, se enerveaza mai tare si m-am oprit la astia; imi plac, sunt si redusi, all good. Daca aveti alte preferinte, gasiti pe: http://www.zorilestore.ro

- un rucsac foarte smecher care m-a facut sa balesc instant, de cum l-am vazut;

- o pereche de pantofi sport si Puma astia m-au cucerit instant:

- un tricou polo smecher rau, imi place mult:
- si o pereche de pantaloni de genul, imi plac mult de tot desi mi se pare ca se gasesc cam greu:

Da stiu, nu prea au logica, ca nu prea se asorteaza intre ele, insa le combin cu alte haine, nu neaparat intre ele asa ca am eu logica mea. :)

Ca sa si raspund insa la intrebare, produsul fara de care n-as putea sa plec undeva este rucsacul. Mie mi se pare vital pentru orice calatorie, mi se pare un mod elegant si in regula de a cara bagajele si de a depozita chestiile de care ai nevoie. Mie de exemplu nu-mi place deloc sa car ceva in maini, ma enerveaza sa am mainile ocupate. Nu poti de exemplu sa faci poze daca nu ai mainile libere.

De asta imi place foarte mult ideea de rucsac, de a lua un rucsac cu tine cand calatoresti pe undeva si nu numai.

Voi ce produs ati alege, care este produsul fara de care nu puteti calatori? :)

Sanatate!

P.S Pozele au fost preluate de pe site-ul: http://www.zorilestore.ro cu exceptia primei poze, aceea a fost preluata de pe sandalandala.ro.

Comentarii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...