sâmbătă, 6 august 2016

O balada....

Intr-o noapte....

Zorile vin, insa tot e caldura gramada
Orasul e plin de noxe si grade, sta sa cada.
Ramane marea scaparea nesecata
Iar eu imi doresc s-o vad indata, pe toata!
Lasa-ma tata, lasa-ma fata, eu plec imediat!
Eram nehotarat dar acum sunt foarte determinat!
Stai tu, eu gata, lasa stiu ca am... de terminat
Tabul de net deschis, intru pe zorilestore.ro
O sa-mi cumpar papuci, trei sferturi un
Rucsac si sunt gata de fuga, ca pokemon go!
E tot ce am nevoie, plus un tricou
.
Restul nu mai conteaza, ma descurc io!
O, ce bine e briza in fata sa-ti bata, bro!!!


Adăugați o legendă


Dupa un timp prin august...

Sa moara sa faca, iar la birou
Altii la mare, la munte, eu bou.
N-a fost de ajuns data trecuta, am fost la mare
Dar scurt si mai mergea, fratioare!
Am multa treaba, sunt deprimat, n-am chef s-o fac
Las' ca.... suna telefonul, cu numar privat.
-Alo? zic eu un pic mirat
-Ne auziti domnu' x, ati castigat!!!!!!!
-Da, amuzant! lua-v-ar... zic si dau sa inchid
- Asteapta ca nu e gluma, se aude rapid
- Lasa-ma sa-ti explic! se aude timid
- Ai trei minute! zic si pare stupid
.
-Rabdare un pic, se aude chicotind
O sa intelegi ca n-am glumit!

Ai castigat, c-ai cumparat, papuci
Trei sferturi, un rucsac si un tricou
Si la tragerea la sorti ai avut noroc, zau!
Primul extras a fost numele tau!

 Asa ca iti iei 7 prieteni si ce mai vrei
Si spre mare, tu vii cu ei,
Gratuit!!!

Si nu platesti mai nimic!
In perioada 26-29 august
Cazare si mic dejun cu bun gust
In Vama Veche, Cortul Celor 7 Simturi
Si asa scapi de minim 7 riduri!
Totul organizat, nu e alandala
Campare marfa, la Sandalandala!

- Alo, mai esti, alo domnul X
- Sunt... deja departe nu dau chix
Vin imediat, nici nu stau pe ganduri
Mai am doar ceva de facut
Demisia... de pus in randuri!

... si Liber!!!! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu